Summering av helgen

Hola!

Har inte skrivit på några dagar, för jag har helt enkelt inte orkat.

På de fyra dagarna jag inte har skrivit så har det hänt ganska mycket faktiskt, men jag orkar inte förklara allt såklart, men jag kan sumera lite...

I fredags efter skolan så spinnade jag, sen åkte jag hem till eve där jag spenderade natten. x)

På lördagen så jobbade jag på min lillebrors hockey hemma cup. Jag och några andra serverade mat till alla lagen som var med i cuppen. Det var ju riktigt fint väder så medan vi väntade på att lagen skulle komma så satt vi ute och solade. Riktigt härligt.

I söndags så var jag hemma och slappade tills kl halv fyra då jag åkta ner till ishallen igen för att titta på Melkers match. Tyvär så förlorade de, kommer inte ihåg med hur mkt.

Igår var dagen som var mest händelserik i skillnad mot de andra dagarna.
Kl 12 var det dags för klippning. Klippte mig som vanligt på Klippoteket på söderhöjden. Man kan alltid lita på att min frisör gör ett bra jobb. Jag färgade min utväxt, klippte topparna, klippte upp och klippte lite lugg. Jag blev riktigt nöjd. Lägger ut en bild sist.
Efter jag var färdigklippt så föreslog eve att vi skulle dra in till stan, så jag, hon, karro, tess och henning drog in. Jag, tess och karro ville hitta balklänningar så vi gick till SOUK och kollade lite där. Som tur var så hittade jag en, men otur att jag inte hade 800 som den kostade... Det kan vara mycket för vissa, men den var såå värt det. 

Efter vi var klara med att kolla på balklänningar så mötte jag och eve upp stina och hennes kompis nadia i en park som jag inte kommer ihåg vad den heter. Där var vi kanske i ngn halvtimme och sedan drog vi hem till stina. När vi var hemma hos stina så riggade vi upp hennes vattenpipa som tog en evighet att få igång. Men till slut gick det. Hem till stina så kom också Sofia och... Johannes. Lång historia.. men det var intressant och jag har haft förutfattade meningar om honom. Men vi får se... 

Förlåt för det extremt långa inlägget...


Man kanske inte ser så mkt, men den var tydligast

xoxo 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0