Blow my wistle bitch

Hellu

Kom precis hem från att ha varit och gymmat för första gången efter sommarn. Fy faaaan va skönt dt var. Känner verkligen att jag behövde komma igång med dt. Och nu känner man sig så duktig också. Fick ju en test gång av SATS att gå och gymma en gång. Men eftersom jag och tess kom för sent (vi hittade inte på östermalm...vem gör dt?) så missade vi vårat bodypump pass. Så vi fick boka ett spinningpass på torsdag istället OCH gymma idag. Han tyckte nog synd om oss tror jag, att vi hade kommit ut ända dit och skulle bli tvungna att åka hem igen, så vi fick gymma idag gratis. Och tack för dt säger jag bara, behövde veeeeeeerkligen dt. Men nu är jag piss trött och kommer säkert ha träningsvärk i hela kroppen i morrn, men bara jag kommer igång så är dt värt dt.
 
Hade ju första riktigt skoldagen idag, faktiskt helt okej. Kan inte säga så mkt mer egentligen, men känner att jag kommer ÄGA på engelska efter de här tre åren. ;p


Min trogna gymkamrat


 
Absolut bästa gymlåten att lyssna på medan man springer på löpband, rekomenderar starkt att ladda in till ett pass på gymmet! ;)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0