Girls night day one

Hello

Sitter nu hemma hos Teresa efter att igår haft en girls night med tjejerna här. Tess sover fortfarande och jag visste inte vad jag skulle göra, så jag slänger in ett inlägg.

Igår vare jag, tess, eve, papi, stina, malin och nadia här hemma hos tess. Kvällen började med att jag och tess satt typ i flera timmar och väntade på att de andra skulle komma. Men dt eftersom vi inte visste att vi skulle vara här från början, utan vi försökte komma på ställen vi kunde vara- ute med ett tak eftersom vädret var väldigt opålitligt. Men tillslut gav teresa med sig och så var vi här. När alla tjejerna hade kommit så hade vi dt faktiskt väldigt mysigt. Vi drack lite, pratade massa om allt möjligt, skrattade och hade dt allmänt mysigt. Men tyvär så hade inte jag ätit ngt på typ hela dan och ni vet hur dt blir om man inte ätit ngt och sen dricker alkohol. Jo, man mår illa. Så därför missade jag typ halva kvällen pga att jag låg och sov, först  vid toan sen flyttade jag mig till en säng. Men dt jag hann med på kvällen var kul. x)

Idag fortsätter ju metalweek (teresas påhitt) men jag ska ABSOLUT inte dricka lika mkt idag. 
Fan vad hungrig jag är. Har typ sökt igenom teresas matställen men hon handlar ju inte så dt finns typ inget att äta. Vill ha ngt riktigt fettigt, typ kebab lr nåt. åååååååh kebab. Okej nu måååste jag äta ngt. Hej då.

xoxo  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0