Stuvsta partaj

Heej

Ja ni, kära vänner... Vet inte riktigt hur jag ska beskriva gårdagskvällen. Den slutade inte som jag trodde iallafall, thats for shore! Hmm...NEj, jag vet inte riktigt vad jag ska säga faktiskt... Men kan berätta vad vi gjorde iallafall; jag, eve, hannes, filip och henning åkte till stuvsta för att gå på ngn av andens kompisars "fest". Och tycker faktiskt att det blev ganska så lyckat, men som jag sa; inte som jag hade trott. Ngra personer överraskade mig ganska mkt, framförallt en person. Nämner inga namn, men tror att personerna(personen) som jag menar vet vad jag pratar om. Men men, för att inte låta allt för dyster så hände dt ju faktiskt mkt kul under kvällen. Mötte bla massa nya människor vilket var kul. Och dt var några som fick i sig liiiiiiiiiiite för mkt alkohol tyvär, men dt är väl kul iofs att se människor göra bort sig så jag ska väl inte klaga. xD Så en sammanfattning av kvällen var kul, intressant och en ögonöppnare. :/

Är inte helt säker på vad som händer idag, men får kanske lägga in ett inlägg senare när jag bestämmt mig.

så, solong!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0