If its not ment to be, its not ment to be

Heej

Okej, just nu har jag inte så stor koll på vad som händer k'nner jag. xp Jag och henning försöker fixa grillning men dt känns inte som om dt är så mkt folk som kommer så dt känns lite meningslöst, men vi får se... Har ju inget annat att göra så..

Längtar tills alla vänner kommer tillbaka från där de är nu på lovet. Det får absolut inte hända att vi tappar kontakten när vi börjar i olika skolor om bara ngra veckor. Så ska försöka att hålla kontakten med så många som möjligt eftersom dt är så många som betyder såååå mycket. Och det är ju trotts allt många som man vill tappa kontakten med och som man troligtvis kommer göra också. Men man får helt enkelt se vad som händer.  If its not ment to be, its not ment to be.

Nej nu måste jag gå ut och njuta av vädret som för en gångs skull är bra.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0