Harry potter

Heej

Orkar egentligen inte skriva ett inlägg, så göra bara ett litet kort.

Igår jobbade jag som vanligt på dagen och efter så gick jag med Karro och TEss på Harry Potter. Mitt första intryck av den var att den var sämsta av de andra harry potter filmerna. Det eftersom det inte hände så mkt, lr jo dt gjorde dt väl, men dt var inte så mkt action som de är i de andra. Men efter att jag pratade med Ifrah om filmen så sa hon att det inte typ händer ngt i den sjätte boken, utan att den är typ en för-bok för sjuan. Att det är i den som allt händer. I sexan får man bara redan på massa ledtrådar och att själva "slutet" på allt är i sjuan. Så efter den förklaringen så gillar jag filmen mkt mer. För den var faktiskt riktig rolig. Fast dt var typ bara jag, karro och tess som tyckte dt av de som kollade på den igår. Vi var typ de ända som skrattade i biosalongen. Men kolla på den vettja! MEn ha det som jag precis skrivit i minnet ;) Att det alltså inte kommer vara så mkt action, utan att dt kommer i sjuan istället. ;)

Efter bion drog jag hem till tess och vi gjorde typ iiiiiiingenting, men vi hade kul ändå. Och idag så jobbade jag såklart också, så jag och tess drog in till vällingby innan jag började för att gå runt lite där. För faktiskt så är Vällingby ett stort och bra shopping ställe. Har inte riktigt upptäckt dt förrän nu. Men sen runt halv ett åkte jag till Råcksta och Råcksta sjukhem. Och det första vi gjorde där var att sjunga allsång med alla de äldre. Faktiskt helt okej dag idag också on the work. Efter jag slutat drog jag in till sumpan med eve för att vara med henne på hennes jobb, en liten spontan ändring på planerna att åka hem efter jobbet. Så jag var med henne och hjälpte henne städa liiiite. Jag var the sopgirl. x) Var Inte till så mkt hjälp men dt var ändå chill att gå runt där och prata om allt möjligt eftersom de inte var ngra andra där. Efter vi var klara där så var vi båda väldigt trötta och därför väldigt flummiga. Så på speciellt Jakan ststion där jag satt och väntade på eves tåg med henne till bålsta, så var vi riktigt flummiga. Men framförallt ms evelino. Men det var kuuuul.

Okej, dt blev inget kort inlägg. Men whatevvah! Nu är jag för trött för att sitta vid datan så går upp och kollar på en film lr nåt. Så see yah!


Harry pottah (lägg till ett brittiskt utal annars blire bara potta xp)

xoxo 

Kommentarer
Postat av: aqve & conne

svar: exakt samma för mig! jag har alltid haft nått litet "emot" green day, men den här låten liksom!! I'm in love!

träffas vi på the voice eller ?:) <3

2009-08-13 @ 12:39:44
URL: http://aqveochconne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0