American history x

Hej!

Igår kollade jag på en as bra film. Den heter American History x och handlar om en kille som är nazist och åker in i fängelse för att ha mördat två svarta, men när han kommer ut ur fängelset så har han helt ändrat åsikt om hudfärg osv. Orkar inte beskriva mer (xp) men gillade verkligen filmen. Tycker dt är hur sjukt som helst att människor kan tänka som nazister gör. Den slutade helt fel tycker jag, men ändå så var dt helt rätt. Grät pga dt fackade slutet. Men Edward Norton är ju j**ligt snygg så dt kompenserar slutet. xp

Idag blire bara att stanna hemma antar jag, ska vila upp mig tills nästa vecka då alla lektioner börjar. Men nu ska jag ut i solen en stund, måste ta vara på solen när den väl är ute! ;D

  
Edward Norton my love

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0