Lillyran, nästa roskillde? I DON'T THINK SO

Hejsan,

Kom för en stund sen hem från en helkväll ute. Det började med att jag mötte upp hannes, filip och jonathan på station och sen henning och en till kille som jag tror hette...Jakob? :S Jaja, vet inte helt säkert men skit samma. Vi var alltså påväg till en """"festival""""" i kungsängen som hette lillyran. Hade ingen aning om vad dt var, men följde med strömmen x). Iallafall, när vi väl kom till kungsängen station så började alla gå(istället för att ta bussen, vilket jag tyckte var J**ligt konstigt meeeeeen följde med strömmen). Och dt visade sig att vi skulle GÅ till en busshållsplats som låg typ en halvtimma bort när dt fanns en på station...Förstår fortfarande inte vad de pojkarna tänkte, men men. Vi kom tillslut till lillsjön där """"""festivalen"""""" var. Och där så var det inte världens bästa band som spelade om man säger så... Så vi bestämde oss för att gå lite längre bort och bada istället. Faktiskt var dt varmt i vattnet så man led inte. Det var bara jag, sara (som vi mötte upp vid festivalplatsen), filip, hannes och jonte som badade, alla andra var fegisar. Vid den tiden hade vi mött upp eve och hennes bror fredrik. Lite senare gick vi tillbaka till festivalplatsen och satt där tills dt tog slut. Som tur var så var dt sista "bandet" väldigt peppande så alla hade dt nog ändå rätt så kul. Så när dt var slut var dt bara att bege sig hemmåt igen med tåget, och vilka människor man kan möta/träffa/prata med påvägen hem alltså. Och det betyder ju inte att dt hände dåliga saker, utan massa kul saker som fick mig att skratta i flera minuter.

När vi kom till jakan åt vi en snabbis på träffen sen orkade jag inte följa med och röka pipan, som de andra tänkte göra, så drog till familjen som var hos ngra som bor nära station. Så vi kom väl hem för tre kvart sen lr ngt sånt och nu vill jag SOVA. Så natti natti alla!

Ungefär såhär var solnedgången idag också, noot. MEn jo, den var fin också fast man kan ju inte jämnföra den med ölands solnedgångar.  

Hatar att ha dålig kamera så att jag inte kan ta ngra bra kort på kvällar som dessa.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0