What?!

Hello

Det är sjukt, men nu de senaste dagarna, efter jag kom hem från öland, så har jag haft så mkt fritid (riktigt mkt) att jag börjat läsa massa bloggar. Nästan blivit lite besatt. Lr okej inte besatt men måste kolla lite då och då på bloggarna om de har uppdaterat o.s.v. Det är faktiskt lite läskigt, men har fastnat i denna innerstads bloggvärld där jag inte kan sluta läsa om de senaste händelserna. Usch och fy, gillar dt inte alls. Men förhoppningsvis nästa vecka när jag börjat jobba och inte har så mkt tid över på dagarna så kanske jag kommer i mina vanliga rutiner igen; Inte läsa om massa riktiga stockholmska människor som är så mkt "bättre än alla andra". För dt är nästan så dt låter när de skriver. Vfr läser jag dom ens? Har faktiskt ingen aning. Men när jag väl fastnar för ngt så gör jag dt...

Otroligt ointressant var det, men what evvah *knäpper med fingrarna och gör bitchmin*!

Jag tror att jag har fått svaret på vfr jag har haft sån huvudverk de senaste dagarna. Ett ord: FULLMÅNE. Vet inte om dt är sant att vissa mår konstigt då, men dt är faktiskt enda anledningen jag har för att ha ont i huvudet praktiskt taget varje dag. Lr jag vet inte. Åh, vad jag förvirrar mig själv ibland...

Med detta konstiga inlägg säger jag god natt, orkar inte sitta vid datan längre. Ska gå upp och kolla på en film lr nåt..

Så bye bye
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0