Sommarförändringar

Hello

Kom för ett tag sedan hem från henning. Det var lite vattenpipa/krök. Inte så spec, men ändå rätt så kul. Var ju bara där typ ngn timme men ändå. x)

En sak som spec jag och eve har pratat mkt om nu den senaste tiden är hur mkt människor förändras under sommaren. Alltså inte bara på utseendet utan personligheten. För på vissa människor är dt vääääldigt tydligt. Har speciellt en person som jag tänker på då, nämner inga namn, men den personen är som en ny person nu jämtemot innan sommarn. Och jag känner ju själv hur jag har förändrats och dt är skönt att eve har påpekat dt, för när man förändras till det sämre så behöver man ngn som är ärlig nog att berätta dt. Så håll ögonen öppna på era vänner och speciellt dig själv. Och en annan sak som ändras under sommaren är kondisen alltså! Herregud vilket vrak jag är nu efter sommaren. Orkar fan inte med ngt alls. Cyklade hem från stationen och när jag kom hem var jag typ dränkt i svett och hade ont i hela benen av utmattning. herregud. Väldigt pinsamt. MEn så fort man börjar komma i skolrutinen och är lite piggare så måste jag verkligen fixa antingen friskis kort lr gym kort ngnstans. Måste komma i form igen... Usch och fy på mig. Men det värsta av allt nu på sommaren är ju att man äter såååå fel HELA TIDEN. Det är också ett måste att styra upp snart, MYCKET snart. Ngn som är på på dt? 


En FETT gamal (kanske för 1-2 år sedan) bild som jag hittade. Älskar frisyren jag har på den, så dt fick bli en lite gamal bild. x)

xoxo  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0