"Om min mamma"

Helloo

Sååå, igår då, det var en craaaazy kväll... Okej, nej dt vare inte. Men dt var faktiskt en väääldigt mysig kväll. Jag och ngra polers åkte in till Rålis för att se en utomhus bio, lr vad man kallar dt. Dt var dags för sthlm filmfestivals sista visning så vi drog och kollade. Dt var en spansk film med Penelope Cruz (har ingen aning om stavningen) som faktiskt var bra, gillade storyn, så tyckte den var helt okej. Kvällen slutade iallafall inte så roligt med att missa sista tåget som gick 00.43 (ja menar hallå? dt var ju fan inte en kul sista tid för ett tåg) och dt fula med dt var att dt stog på tavlan med alla tider att dt gick ett tåg 01.13 så vi blev rätt så irriterade, stå och vänta på nattbussen i typ 50 min, bli himlans uppretade av alla J**la  väktare som gick runt och trodde att de var ngt, åka nattbuss i typ 45 min och att på morgonen behöva gå upp kl 7(joooobb) efter att ha kommit hem kl 3... Men början av kvällen var mysig... xp

Orkar inte lägga in alla bilder från de senaste dagarna men de kommer antagligen in på facebook. ;)

Från girls night hemma hos tess

Girlsnight (en av typ 20-25 men orkar inte lägga upp fler)

Hemma hos henning, johannes med eves skinnjacka

Petter<3

the voice

Fler bilder läggs ut on the ansiktsboken
xoxo
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0