'Im just a small town girl, living in a lonley world..."

Hellu

Igår var ju fredag, vilket betydde sista skoldagen för veckan och första helgdagen för veckan. Dt var faktiskt lite trist att dt var sista dagen i skolan för veckan, för nu när jag har hittat vänner i skolan som jag trivs med så vill man bara komma igång på riktigt med första året på gymnasiumet. Men SÅKLART är dt skönt med helg, finns inget bättre. Så igår vare party på schemat. Jag, tess och anna drog till stuvsta runt 7 och runt 8-9 kom eve och papi också dit. För att vara ärlig så var dt inte så mkt drag i början, men dt blev bara roligare och roligare. Under kvällen hann jag bli porrskådis (har inte haft min stora debut än då, men dt kommer ;p). Jag och en kille skulle spela Eva och Adam som sprang runt nakna i paradiset, haha fan va kul alla hade när vi utvecklade den ideen. Tyvär så kan jag ju inte avslöjja mer, men håll utsikt inom porrfilms genren så kommer ni nog se mig i en film om eva och adam. ;D Nej driver bara, men dt var seriöst en kille där som satt och skröt om att han var en porrskådis (han hade varit med i en film som hette typ "lillsmurfen på äventyr", haha fan va vi garva åt hela hans prat om den filmen alltså). Vill inte ens tänka på om han var seriös med dt lr inte.. Dt skulle vara lite.. ehh.. discusting. 

Men men, jag och tess var de enda som sov kvar där och så åt vi pizza som lunch där i stuvsta.

Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, är inte så taggad på att göra ngt. Vill nog bara var hemma och kolla film lr nåt. Men får se.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0