Jag hjärta Asuuuus

Holahola

Idag köpte jag en data woho! Pappa lovade för flera månader sen att köpa en till mig när jag börjar gymnasiet. Så idag vare bara att hålla det han lovat och betala vad dt än kostar... Men som tur var så är jag väldigt mån om pengar och så och när ngt kostar mer är 7000 så skulle jag aldrig kräva dt av mina föräldrar att köpa dt. Skulle inte ens låta dem. Så dt fick bli en 15 tums Asus för runt 5000 lappen. Helt okej tycker jag. xD Så när pappa har hjälpt mig med alla nya installations program så ska jag inviga den med ett inlägg. Promise.

Kom på för typ en timme sen att jag har ju massa uppgifter (ja redan) i skolan som jag måste göra klart. Har typ fyra olika saker redan som jag måste göra nu idag (egentligen inte idag, men dt är skönt att bli klar och inte behöva stressa senare i veckan med dem). Så då är det bara att sätta igång då...


Tyyyyyp såhär ser min nya älskling ut.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0