"Dt är kul att vara turister i sin egen hemstad"

Shoo

Idag har varit en fullspäckad dag. Har gjort massor av saker känns dt som.

Dagen började med att jag var tvungen att gå upp kl 10, inte kul, för att jobba första dagen på sommarn. Men när jag väl kom dit så vare faktiskt rätt så kul. Många "äldre" var ganska pigga så ´vi gick ut och tog lite promenader med dem och så, skönt eftersom dt var varmt och sol. SÅ jag klagade inte. Och dt var en helt ny stämning i gruppen idag också, vet inte riktigt vfr men alla var lite mer avslappnade än vanligt. Sköööönt. 

När jag jobbat klart mötte jag emmie, johannes och filip i centrum. Först emmie av en slump och när hon berätta att de tre skulle in till ung 08 så följde jag med. Men ung 08 var aldrig planen, utan johannes och filip fick oss att åka till västerhaninge och tillbaka för att kolla på "spotts" lr vad fan vet jag vad dt heter... Jävla grafitti språk...

När vi hade åkt till västerhaninge så åkte vi tillbaka och hoppade av på södra station och gick runt där ett tag. Sen tog vi tuben till slussen, för att sätta oss vid vattnet, tänkte vi. Men sen, efter som va är, så såg vi att man kunde åka djurgårdsfärjan med sitt sl kort, och dt kunde vi ju inte motstå. Hallå? Vi är väll inte hellgon heller? Så vi åkte till djurgårn och gick runt lite där tills vi tillslut hittade en brygga som vi satte oss på och "chillade galet" som johannes alltid säger, ;D, tills dt blev för mörkt och kallt. Så Vi tog Djurgårdsfärjan tillbaka till slussen och sen bar det av hemmåt till förorten igen (där vi hör hemma).

Efter dt tog typ kvällen slut. Vi stog utanför Waynes coffe i jakan i typ en kvart, helt utan anledning, men efter dt var dt slut.

Hade ÄNTLIGEN med mig kamera och tog lite bilder som kommer här;

Äventyret började på Jakan station

Sen skulle vi åka båt

Lite trött filip? :p

Tjockisen

Vi åkte förbi grönan x)

Åååååååka bååååååt

Insaaaane. Båten stannade ju precis vid grönan ingången

Vi la oss på en brygga, en väldigt vinglig och opålitlig brygga

Dålig bild, men månen såg typ ut så. Vääääääldigt skummt...

På bryggan

On the way home


Före och efter, för övrigt en väldigt störande skyllt...

And thats it! See you tomorrow ;)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0