The pretender

Soommar Sommar och soool...

Åh gud vilken härlig värme!! Äntligen är den här i Sverige! Det tråkiga är att jag inte vet vad jag ska göra av den. Får inte tag i Eve så orkar inte gå och bada. Men tänker iallafall gå ut och lägga mig på altanen och steka lite i solen.

Ska bara berätta lite om vad som hände igår.
Det började med att jag, karro, anna, filip och hannes möttes på jakan station för att sedan åka till kallhäll station. I kallhälls konsum köpte vi en hel påse med kol(johannes smarta idé...) eftersom dt inte fanns engångsgrillar. Sedan bar det av till vet inte vad dt heter, men där i kallhäll vi varit förut. Sedan typ någon halvtimma senare kom Henning och Jonathan och den efterlängtade vattenpipan. x) Det var faktiskt väldigt mysigt. För vi kom precis itid till solnedgången. Så med grillning av marshmellows, vattenpipa rökning, solnedgång o.s.v, o.s.v. så var dt riktigt mysigt. Efter ytterligare ca en timma kom eve, emmie och rosman. Vid den tidpunkten så var dt redan mörkt, kl var väll runt 10. Så man märker att hösten kommer smygandes. Buuhuuu! Hemska tanke.

Anna spenderade natten hos mig, åh hå hå. Och nu på morgonen (runt 1) så åkte vi till centrum och shoppade loss... Lr anna gjorde iallafall dt. Jag köpte lite småsaker, men ändå är mina pengar slut nu -.- Så nu måste jag börja jobba... På ålderdoms hemmet... Ser inte fram emot dt... Alls... 
Men men, om dt ger pengar så..

Nu ska jag gå ut och lägga mig i solen, Woho!

xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0