Woho!

Hellu

ÄNTLIGEN är första dan på gymnasiet avklarat. Fjuuh, säger jag bara. Det var faktiskt inte så jobbigt som jag hade trott. Höll ju på att kissa på mig idag när jag var påväg dit, satt iallafall och typ skakade av nervositet. MEn dt gick snabbt att hitta ngra som verkade schyssta och som man "bildade grupp" med. Lr vad fan vet jag. Men man såg snabbt en grupering av de som hade hittat varann. Och som tur var, var ju typ alla i samma sits som jag, så alla ville hitta ngra att vara med. Så började "umgås" (sitta vid maten med, sitta i klassrummet med o.s.v.) med flera trevliga (xp) tjejer. MEn känner att jag ändå saknar "tryggheten" med mina gamla skolvänner. Kunde verkligen inte hitta ngt positivt med att börja själv imorse när jag var påväg dit. Då ville man verkligen tillbaka till sjöbergska och det trygga gänget. Men men, ny skola och nya kompisar, så är dt. Och tror att dt kommer bli tre väldigt kul år när alla börjat slappna av och börjat lära känna varann. Hoppas jag...


xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0