Bra humör

HEllu

Sitter här i köket och förbereder mig för att åka ner till stan för att möta sofie och leta lite nyårsklänningar. Ska möta henne runt 6 så har ca en timme på mig att förberada mig... najs! Då kan man göra dt i lugn och ro. Är på väldigt bra humör faktiskt. En av andledningarna är att jag Kom på idag att jag har ju en otroligt ful utväxt så måste verkligen färga den så jag ringde en salong i centrum och de hade tid för mig imorrn, jippiiii. Så då är håret inte ett problem att tänka på. Andra anledningen är att Klänningen inte är ett så himla stort måste att hitta för kom på att jag har lite klänningar sedan innan som jag knappt har använt som jag kan ha.. Så inte så himla mkt stress till dt.. YES!

Så jag är alltså på ett allmänt bra humör. Inte bara därför dessa, men aa vet inte riktigt.. Hihi..

Nu ska jag fortsätta sminka mig, sen bär dt av till stan.. See yah!

Bild från en skridskoåkning för ngra dagar sedan, då jag stog och kollade på...
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0