Dec. 8. 2009

Hola!

Jag e lycklig. Klockan e halv 4 och jag e hemma, dt e ett mirakel. Brukar annars komma hem runt 6, men nu har ja tid att slappna av lite innan jag får ångest och måste börja plugga.

Sitter här i köket med ett glas iskaffe, pratar med la bästis och lyssnar på teddan. Inget kan bli bättre. Jo jag skulle ju helst vilja döda mig själv, lr iallafall alla läxor jag har...För vet ni? Jag fick en till idag! WOHO! Gissa vilken ämne? JO, SPANSKA! Yey, dt ämnet som jag redan ligger efter i... Min spanska lärare är fan dum i huvudet... Me no likie.

Jag längtar så jäkla mkt till lovet nu så dt e inte sant, vill ha jul och framförallt ledighet! NU, NU, NU! Men tyvär ska jag inte fira den i sandviken, där jag får mest julkänsla, hos min farmor och farfar.. Min farmor mår inte så bra nu, så hon orkar inte vara värdinna (alltså åka och handla allt som behövs o.s.v.), vilket suger... Hoppas hon inte fortsätter må som hon mår nu... ME <3 MI ABUELA...

Slänger in en grym video också, han äger! Kolla på resten av hans videor. SKit bra.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0