LOOOOOV

LOOOOOOOOOOOOV!

ÄNTLIGEN! Nu blir att sova, sova, festa, sova, sova, festa och sooooooova. Tänker inte bry mig om läxorna jag har förrän sista veckan. Nu ska jag fan bara njuta av julen och lovet. Tycker att jag förtjänar lov nu faktiskt, förutom ngra sista uppgifter som inte e inlämnade. (a)

Idag slutade vi typ halv 11-11. Så jag och ett gäng gick och åt på burker king, just for old times sake. Efter det gick vi runt och julshoppade lite. Köpte en present till mamma och en till en kompis... Så har fortfarande typ sjuttioelva kvar, men dt tar jag tag i på måndag när jag ska ut och shoppa med sara och engla.

Laddade precis in alla bilder från mobilen. Va ju egentligen ute efter videorna jag spelat in den senaste tiden, men de kunde jag såklart inte ladda in -.- Så nu blev jag lite arg... Men, men.. sånt är fucking livet. Hatar min data... KAN JU INTE LYSSNA PÅ NGN FACKING MUSIK, LR NGT LJUD ÖVERHUVUDTAGET! FACKING STÖRANDE!

Snart ska jag förhoppningsvis träffa eve, vilket var ett bra tag sedan. Ska bli supernajs.

Här kommer lite bilder från mobilen:

Börjar med en liten gullig mallan i Aarons hörlurar.
Den huvudlösa mannen: mr. plotkin

My babes

Aarons mask för halloween festen

Skit söt bild på Payel och Aaron från filmfestivalen
Jonte ser inte så lycklig ut, jossi ser dock lite mer entusiastisk ut

Billal the bear

Skridskoåkning med Malin och Käru

Mycket duktiga små flickor

Min nuvarande skärmsläckare, nej dt va inte alls Pawel som tog kort på sig själv och satte sig själv som bakrund och skärmsläckare!

Så, dt får bli allt för denna gången... ska försöka att ladda in videorna på datan och sen kanske lägga ut dem ^^

see yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0