!!VARning!! Långt inlägg!

Hello

Har inte skrivit på ett tag, men har verkligen inte orkat eller viljat. En snabb sammanfattning av de senaste dagarna då:

I fredags, som sagt så slutade vi skolan. Fan va skööönt! MEn har mkt att göra nu på lovet, men dt får jag ta hand om senare på lovet.

I lördags vare Lilys tjejmiddag. Vi hade verkligen skit kul. Vi dansade, sjöng singstar, åt, kollade film och mycket mer..

Mucho fun..

I söndags var jag kanske halva dan hemma hos lily eftersom jag åkte hem typ 2-3. Efter det åkte jag pulka med gamla gänget: Stina, Niklas, Eve, Malin och Tess (som bara stog och tittade som en pusy ;)). Efter det mötte jag upp Sofie som sov hos mig. Vi pratade, pratade och pratade...

I måndags åkte jag och sofie in till stan och mötte upp Engla och Sara. Där shoppade vi julklappar (så är allt i allt klar med det nu), åt på BK, missuppfattade ALLT och sen mötte upp Aaron och Falle för att åka skridskor. Jag åkte inte det dock.Hade inte lust. Så fick stå och frysa medan de andra åkte. Men men, fick låna falles iphone, så va nöjd.
Efter skirdkoåkningen mötte vi JH och vi gick ännu mer och kollade i affärer. Och bara gick runt i stan. Och, OFC, så åt vi. När de andra skulle hem till sara för att kolla på skräckfilmer, så avlägsnade jag mig. Min long-time-no-see vän Aqve är ju här över ju, så var tvungen att haffa henne nu när hn väl är här. Vi pratade, pratade, pratade och kollade på film. Harry Potter sexan. Love that movie.

Igår åkte miss Aqve vidare för att träffa fler jakan människor. För kl 2 kom min äldsta kusin Ulrika med sin man och lilla älskling Alva. Hon är 12 månader och släktens lilla önonsten. Världens sötaste flicka.
Som en överraskning kom min kusse Jannike och hennes mamma Kate. Vi i familjen hade ingen aning att de skulle komma, dt va Ulrika som hade planerat. Blev skitglad eftersom jag inte har sett jannike sen i somras, eftersom hon bor i London som Aurpair just nu. Va kul att få prata lite med alla, spec jannike som berättade om london.
[P1030849_2.JPG]
Här är lilla Alva från ett annat tillfälle, för har inte hunnit ladda in bilderna från igår. Men här får man se hur söt hon är. 

Nu är det bestämt att vi ska fira jul med mammas sida av släkten. Alltså min morfar, morbror och hans familj och min andra morbror och hans familj. Ska nog bli ruuligt. Nytt, men förhoppningsvis kul. 

Sorry för det superlånga inlägget men det behövdes.. ^^ 

Nu ska jag först gå och slå in alla paket, sen duscha och göra mig fräsh tills imorrn..
See yah!
xoxo

Kommentarer
Postat av: aqve

aqve tycker att emilie är masssa med braaa <3

2009-12-25 @ 12:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0