Christmas fever

Hellu

GOD JUL ännu en gång! Orkade och hann inte skriva igår. Kom hem vid två efter att ha varit hos morbror och firat jul. Första gången vi firade hos dem. Faktiskt väldigt mysigt. Det va min familj, min morbrors familj (morbror, morbrors fru, kusin och kusin), min morfar och min andra morbrors familj (dock inte hela hans, dt va morbror, hans fru och min kusin. andra och tredje kusinen i familjen är utomlands). 

Vet inte dock om jag verkligen har fått julkänsla detta år heller, fick inte dt förra julen. Tror dt e för att vi inte är hos farmor och farfar. All annan stans än inte jul för mig. Speciellt inte hemma i jakan. Men men, lite julkänsla fick man nog. ^^

Fick många julklappar. Mest massa smått och gott. Mycket smycken, presentkort på gina, på nagelstudio, på att köpa byxor, kläder, böcker, hårfön, singstar, spikmatta, 96 st hårnålar, tofsar, tofflor osv osv.
Är väldigt nöjd.

Det som har används mest idag är melkers band hero som han fick igår. Skit kul faktiskt. Fast tyvär är inte jag så kordinerad så är inte så bra på att spela trummor... easy är ibland liiiiite för svårt.. ^^

Kollar just nu på konungens återkomst på 6:an. Mucho niceo (nice men med o på slutet).

P.S. Joinade precis fb gruppen Do it like Michael Jackson, tell them you love them before it's too late! Så måste säga till alla som vet att jag älskar dem att ME LOVE YOU! För man vet aldrig om det är försent att säga det. Så ni som vill ta åt er, gör dt! I LOVE LOVE LOVE LOVE YOUUUUUU, and you and you and you....

My god
Merry X-mas!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Cornelia

svar: tänkte bara svara på din kommentar. det där med vissa är falskaste har inte bara med aqve att göra. hon och jag pratade innan idag och vi sa båda att vi skulle starta varsin ny blogg och skriva det på vår blogg. jag tycker inte alla har rätt att lägga sig i.

2009-12-26 @ 00:16:54
URL: http://gerards.blogg.se/
Postat av: Erika

åh, michael! <3

2009-12-26 @ 02:18:42
URL: http://meheartit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0