Helloooo

Hola

Har inte skrivit på ngra dagar, men har verkligen pluggat från och med att jag kommit hem från skolan och till typ 11. Så har inte riktigt haft tid att blogga. Men nu gör jag.. ^^

Fan va kallt dt är ute nu alltså! Håller fan på att frysa häcken av mig varje gång jag är ute, och alla andra ställen på kroppen dessutom. Kan inte ha händerna ute från jackan i 5 sekunde utan att dt känns som om ngn sticker nålar i dem. So its fricking cold man! Men jag ska inte klaga, är skit glad att snön är här iår. Och eftersom snön skulle smälta ifall dt inte skulle vara minusgrader så står ja ut. Bara dt är snö på julafton så är jag nöjd...

Sista dagen i skolan idag, sköööönt! Men har fortfarande typ 4 uppgifter kvar, de tråkigaste och jobbigaste... kommer skita i ngra så får ja göra dt nästa år istället... För jag orkar verkligen inte plugga.. Är heeeeeelt slut. Min hjärna klarar inte mer skola. Speciellt om dt är tråkig skola. Fan va jag behöver lovet alltså. Att bara sova ut, framförallt få sova i mer än 9 timmar känns som en blessing from above.

Nu ska ja börja plugga, iiiigeeeeen... så får vi se hur mkt ja får gjort...
 eller ?
Just nu: Snowbord! (easy question!)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0