Old dogs

Hola

Igår va jag och folk från skolan och kollade på bio i la stan. Vi såg "Old Dogs". En komedi med Robin Williams och John Travolta. Asså jag säger bara så här: SKIT ROLIG FILM, SE DEN! Fan va jag skrattade. Höll nästan på att kissa på mig.. Nä men asgarvade flera gånger. Verkligen värt att se på bio. 

Efter bion åkte jag hem till Nicole och sov där. Vi hyrde en film på vägen till henne och för tredje gången såg jag på "the hangover", lika kul varje gång. Åkte hem typ vid tre och kom hem för typ en timmen sen. Har bara suttit framför tvn sen dess. Liksom chillat jao. Ska nog göra dt ikväll, bara chilla.. har inget annat planerat så blir nog det ^^

 
Roligaste var när de tagit fel piller och förstörde allt.. haha
Men men. Nu ska jag chilla lite mer, sen börja stresa åt att jag inte har ngn nyårs klänning.. men nu.. breeeeathe..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0