PMS inlägg

Asså jag orkar inte med projektet! Vfr ska vi ha en tema vecka om politik? Dt är typ dt tråkigaste som finns! Dt tar verkligen alla min energi, jag orkar verkligen inte.. DT ÄR BAAAAJS TRÅKIGT! Förstår inte hur folk gillar sånt här...

Plus så har jag mensverk! Buhuuuuu, jag hatar mitt liv -.- Orkar inte med mens under en sån här krävande vecka, blir fan kännslomässigt handikappad och extra kännslig för allt. Kanske därför också jag får detta lilla utbrott... men hör jag ngn som säger emot...?!?! Tänke väl dt... Åh.. orkar inte med mig själv...

MEN IMORRN SKA JAG TRÄNA! Behöver få ut min stress och vrede på ngnting.. då passar ett löpband bara bra.. ÅÅÅÅÅÅÅHHHHH.... orkar inte...

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0