vilken dag är det egentligen?

Hellu everybaady

Kollade precis klart på filmen flickan som lekte med elden (andra filmen från böckerna om stig larsson). Kollade på ettan för ngra veckor sen och gav i present till pappa att se alla tre filmerna med hnm. Så nu: första och andra filmen, check! Nu blire att gå på bio och se den sista, med far min... jippii.. nejmen dt blir säkert bra, tyckte att ettan och tvåan va bra så då är säkert trean bra också.

Idag har dt blivit en inne dag igen. Tiden bara flög iväg nu under filmen. Får se om dt händer ngt ikväll, men jag ska inte ha förhoppningarna för höga. Imorrn ska jag iallafall ut och rea handla. Får se vart, men dt beror ju på vilka jag åker med.. Får höra runt lite..

Men iaf, nu ska jag leka lite på fb, sen läsa ut min bok, eclipse.. har inte så mkt kvar så måste bli klar med den.. Blir lika kär i karaktärerna varje gång jag läser ngn twilight bok. Tror jag har läst eclipse tre eller fyra gånger nu. Och eftersom jag har så jäkla dåligt minne så blir dt spännande varje gång..

Såååå, soo loong suckers..

Min absoluta hottie just nu.. åååååh sååååååå snygg!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Ifrah

Det är lördag idag! ha,för en gångs skull har JAG koll.

O btw läs inte om Twilight böckerna emelie!!, jag varnar dig man blir galen igen, remember jag varna dig.... <3<3

2009-12-26 @ 22:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0