Its now or never

Helloo

Idag har inte hänt så mkt. Hade spanska på förmiddagen och ea på eftermiddagen. Efter skolan hann jag hem en snabbis för att lämna mina gymkläder (som jag hade haft med mig till skolan för att gymma men såklart kom det upp ngt annat) och för att senare följa med käraste malin på hennes körträning (?), säger man det? Hon frågade mig för ngn vecka sedan om jag ville det, men såklart glömde jag bort det (därav så tog jag med mig gymkläderna). det var faktiskt kul och jag tror att jag kommer fortsätta.

Åh, fick reda på av mamma aldedes nyss att vi ska ha gäster på lördag. Vilket förstör hela helgen för mig (även ifall det är min baby nathalie som kommer så förstör det ändå mina planer för lördagen). Kan tyvär inte säga vad mina planer är, dt får ni reda på efter jag gjort det.

Det är NATIONELLA imorrn.... SKRIVUPPGIFTEN!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0