Some times I feel I got to, run away, I got to, get away...

Helloj

Juste jag har glömmt att säga lite roliga saker som har hänt under de senaste veckorna. Det första är att det i tisdags kom en rollsättare till skolan för att hitta roller till en ny svensk film, tusen gånger starkare och såklart sökte jag. Det man skulle göra var att hon filmade en och så skulle man säga lite om sig själv; vad man heter, ålder, intressen o.s.v. Gjorde det lite på skojj, så jag tror inte att jag kommer få ngn roll, men som karro har skrivit på sin blogg; det här kan bli mitt genombrott! Man måste ju pröva, lr hur?

Svenska nationella har ju varit, har jag skrivit det? tror inte dt. Iallafall, i tisdags och torsdags förra veckan hade vi läsförståelsen och skrifligta delarna och i måndags hade vi muntligt. Det gick bra, och jag fick VG (på muntliga delen, de andra har man inte fått reda på än). Så jag är nöjd. 

Tror det var det. Kanske har glömt lite också men det får jag skriva när jag väl kommer på det. x)

(rubrik är första meningarna i låten tainted love om ni inte redan fattat det)
Byebye
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0