sussie style

Halloj

Hade nationella idag. Det gick väll bra antar jag. Är ganska nöjd, men vet inte riktigt om jag skrev rätt. Alltså om det var en novell jag skrev. Man fick välja att skriva mellan fyra stilar. det var krönika, novell, debattartikel och ngt annat som jag inte kommer ihåg. Jag skrev som sagt en novell, men jag är inte helt säker på om det var en novell eftersom det är så mkt en novell ska innehålla. jaja, får se när vi får tillbaka dem. 

När jag loggade in på msn så frågade tess om jag ville skratta, och såklart ville jag det. Så hon satte på sin webbcam där hon kunde ställa in olika inställningar, typ som i skrattkammaren i Gröna Lund. Men såklart ville inte bilderna som jag tog på henne laddas upp, så tyvär får ni inte se några bilder.

Nu har jag kommit långt i Breaking Dawn. Inte långt kvar. Fan vill veta slutet nu. Måste nog läsa lite. x)

xoxo


 

Kommentarer
Postat av: Gud

Fan att dom inte gick att lägga upp! haha.

As kul ju!

2009-02-07 @ 14:07:47
URL: http://teresat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0