Im so happy

Heeeej

ÄNTLIGEN har jag fått mina glasögon! :D Gud vad mycket skarpare allt är nu. Men det är framförallt bara på nära håll, som nu när jag sitter vid datan. Jag behöver inte sitta och kisa mer, nu kan jag kolla som vanligt på skärmen. Samma sak gäller det med när jag kollar på tv nu. Men på långt håll ser jag bättre utan glasögonen, så det här är alltså på-nära-håll glasögon. Men det betyder ändå att jag kommer behöva ha dem i skolan nästan konstant, så det är skönt att veta nu  att den konstanta huvudvärken kommer försvinna (hoppas jag iallafall).

Lägger ut lite bilder på moy och the new glases (om någon inte fattat det än, så klicka på bilderna).







Om jag får säga det själv så passar jag ganska bra i mina fina bruna glasögon x)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Karolina

hihi vad sööt du är i glasögon :)

du ser ut som en liten mini-lärare i mina ögon

2009-02-11 @ 22:35:35
URL: http://kaarolina.blogspot.com
Postat av: Aqve och Conne

dom va supersöta ju!

kram!

2009-02-12 @ 19:42:02
URL: http://aqveochconne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0