Överraskningsfest

Heej

ÄNTLIGEN kan jag snacka om vad som hände igår. Jag och alla vänner har länge planerat en överraskningsfest för evelina eftersom vi aldrig hade en för henne runt hennes födelsedag och igår hade vi den. Vi hade lurat i eve att vi skulle ha en filmkväll men som egentligen var ett liten fest med de närmaste vännerna. Det blev lyckat och eftersom vi hade bakat tre tårtor, köpt fyra gigantiska pizzor, köpt massor med chips, popcorn, godis och mycket mer, så var vi rätt så mätta i slutet av kvällen (kändes som att jag skulle spy). Ska lägga ut lite bilder senare eller imorrn om jag orkar.

Ja... idag är det alla hjärtans dag... som vanligt är denna dag inget stort för mig som inte har ngn att dela dagen med och därför är jag inte världens största fan av denna överskattade dag... Ska nog gå och dregla lite över heta hunkar i tidningar som jag kan drömma om att vara tillsammans med, det kan man alltid göra... patetiskt.

En av mina absoluta favorit hunkar under denna kalla årstid är min älskling Robert Pattinson, han är såå het!
  

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0