the hackers

Hello

Idag har varit en väldigt händelselös dag. På förmiddagen hade vi matte och mitt huvud höll nästan på att sprängas av alla jä***la ekvationer och funktioner, men efter mycket drickande av vatten så lugnade mina hjärnceller ner sig.
Efter lunch hade vi svenska, jutta sa mycket bra saker till svenska nationella som är imorrn!!!!!!!! Shit vad jag inte kommer vara förberedd. men, men, får göra mitt bästa.

Haha idag blev henning väldigt glatt överraskad med en fin bild på en gamal gubbe som skrivbords underlägg på hand inloggning. Eftersom anna och karro knäckte hans lösen så har de loggat in på hans inloggning och sparat massa bilder, skrivit en svenska reccension som de lämnade in och, det bästa av allt, skrivit smörarmejl till alla lärarna om hur bra pedagoger de är o.s.v. Det roliga var att vissa av dem svarade tillbaka seriöst där de skrev hur trevlig och duktig elev Henning är. Men några lärare fattade att det var ett skämt och svarade med något om att han borde byta lösen för att någon hackat sig in på hans inloggning. Men fan vad kul det var när han upptäckte alla roliga saker de gjort, dessvärre blir det nog inte så kul för anna och karro om lärarna får reda på att det är dem (tror redan att vissa har fattat det).

jaja, nu ska jag inte babbla på mer, så- see you later aligator.


Några fina vänner från dan då alla var i stan. Ekaren till vänster, anna i mitten och malin till höger

xoxo 

Kommentarer
Postat av: aqve & conne

svar: tack så mkt gumman :)



fan va häftig bild!

förresten, jag kommer ju upp till helgen, då tar vi en fika va ?:) <3 kram

2009-02-02 @ 21:08:52
URL: http://aqveochconne.blogg.se/
Postat av: Karolina

Ingenting kommer att slå det vi har gjort! ;D

Det var absolut värt att hacka sig in på hans användare och skicka mail o.s.v.

2009-02-02 @ 22:10:25
URL: http://kaarolina.blogspot.com
Postat av: Anonym

svar: hah okej :) nej jag kommer på fredag och drar på söndag :D

pussen

2009-02-03 @ 19:33:18
Postat av: Aqve och Conne

svar: hah okej :) nej jag kommer på fredag och drar på söndag :D

pussen

2009-02-03 @ 19:35:07
URL: http://aqveochconne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0