snowboard

Hello

Idag har jag inte gjort så mkt. Vaknade runt 11, åt lunch runt 12 och vid 1 åkte jag, pappa och melker ner till team sportia där vi köpte snowboard saker till sportlovet. Jag köpte en bräda, skor och fästen rill skorna (ni vet sånna man har på brädan som spänner fast skorna i brädan). Fan vad dyrt allt är!! Det fanns liksom fästen som kostade 1700, men dom vägrade jag att ha, för jag bryr mig inte alls vad jag har för fästen. Det ända jag bryr mig om är att brädan ser cool ut (men om den kostar för mkt så tar jag hellre en billigare) och att skorna är bekväma, allt annat skiter jag i. Kanske lite onödig fakta, men så tycker jag. 
Det som var bra var att vi kände han som hjälpte oss, så vi fick skit mkt rabatt. TACK Jimmy för rabatten!  


Det här kommer vara jag nästa vecka... not!

Ska nog inte göra så mkt mer idag, måste plugga matte, så det får bli min söndag.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0