fy

Hello

Idag har inte varit en så händelserik dag. Hade matteprov på förmiddagen där jag inte har en aning om det gick bra eller dåligt, det känns som att det gick helt ok, men jag vet inte. På vissa prov känner man om det har gått bra eller dåligt, men på det här är jag helt osäker för jag vet inte om jag ens har räknat rätt. Om jag har räknat rätt så har ju det såklart gått bra och vise versa. Men men, får se imorrn då vi får resultaten.

På eftermiddagen hade vi svenska. Halva gruppen hade nationella och eftersom jag och andra halvan av gruppen hade förra veckan så jobbade vi med våra uppgifter. Jag ska göra en berättelse... Det går jätte bra jag har kommit jätte långt och jag har så himla mycket fantasi så den kommer bli super duper bra!... NOT!.. Jag har inte ens börjat! Den ska vara inne på fredag, kul liksom. Jag vet vad den ska handla om och jag har kommit på värsta historien.. i huvudet. Men när jag väl skulle börja skriva ner det på papper då kunde jag inte ens skriva en enda rad! Fy fan, hjälp mig någon!

Efter skolan drog jag och eve till gymmet och gymmade i ca en timme. Sen gick vi hem till mig och gjorde kokosbollar och kollade lite på tv. Vid nio fick hon skjuts av min generösa mamma till stationen för att dra ut till Bålsta igen.

Jaja, ska ladda in lite musik till la ipod, hare!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0