Fest bilder

hello

Imorrn far det av till Fjällen! Wiee! Fan vad jag har längtat och nu är det äntligen dax. Gud vad skönt, en hel vecka med massa snowboardåkning, massa god mat och framförallt en hel vecka med de bästa människorna. Längtar tills imorrn!

Karro har tjatat hela veckan på att jag ska lägga ut bilderna från i fredags, så här kommer några.


Jag, tess, karro, lina, nisse och henning hade en liten förfest innan eve, anna, malin och papi kom.


Käru


Nisse, halva henning, käru och lina


Jag och nisse, råkade ha på blixten så man ser inte mitt ansikte x)


Nu hade eve och de andra kommit, så nu kollar vi på ett bildspel som tess gjort med massa bilder på eve.


Tess, anna och papi.

Karro gillade att ta närbilder och flera blev hennes offer, här blev nisse offret


Papi med fin pose


Eve och mailn, lina i bakrunden


Alla utom jag, papi och nisse. Pimpen henning i mitten


Haha, väldigt vacker bild med en posande karro, papi som sitter och äter på sin hatt och en överfallande anna i bakrunden


Vi sjöng singstar


Alla vid matbordet (förutom niklas som är fotografen) när vi håller på att äta oss tjocka med tre tårtor, en var för övrigt en hemmagjord prinsesstårta som jag och lina gjort


Jag kommer inte ihåg vad jag gjorde för att få den här blicken på mig, men arg var han iallafall


Anna och karro hade gjort det lite mysigt på golvet


I slutet av kvällen sjöng vi lite mer singstar, här eve och nisse

Så, det var alla jag tänker lägga ut, om du vill ha alla Karro så får jag skicka dem på msn ;)

Imorrn Björnrike!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Karolina

HAHAHA nickepicke som sjunger "WE are family"

2009-02-19 @ 18:31:43
URL: http://kaarolina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0