¿Qué?

Hello

Sorry för att jag inte skrev igår, men jag var tvungen att plugga spanska med eve och då orkade jag inte skriva ngt. Som sagt så var eve här igår för att plugga spanska, men egentligen så tror jag att hon kommer hit för att sno min mat (skämt). För att vi helt säkert skulle bli klara med projektet vi gjorde i spanskan så sov hon över. Som tur var så blev vi rätt så klara, resten gjorde vi idag i skolan¨, med mycket hjälp av Patricio. x)

Idag hade vi som sagt spanska där vi redovisade om salsa (vi fick välja en sport att skriva om men eftersom eve inte gillar ngn sport särskillt mkt fick vi skriva om salsa istället). Det gick helt ok faktiskt. Efter lunch hade vi ea. Jag eve och malin satt i dagiset och jobbade för att vi ville ha lugn och ro så att vi kunde jobba. Läs: Jobba. Men det gjorde vi inte, så dt var dåligt...

Salsa! x)

Juste, lärde mig en ny sak idag av patricio: ¿
Hehe coolt va? xD

Jaja, måste jobba lite engelska nu.   

xoxo 

Kommentarer
Postat av: aqve & conne

svar: haha ja vi får väl se ;) conne börjar ju få lite stockholmska i sig, läskigt ;D



lycka till me engelskan:) kraam!

2009-02-18 @ 16:15:55
URL: http://aqveochconne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0