ÄNTLIGEN!!

¡Hola!

Tog för en stund sedan en lite paus efter att ha suttit och pluggat konstant nästan hela eftermiddagen. Var precis och lämnade eve på busshållsplatsen efter att hon varit här och pluggat hon också. Jag tycker faktiskt att det gick bra och vi satt inte och pratade bort hela tiden vi var här. Men jag är fortfarande inte klar och har ganska mycket kvar att göra. -.-

JAG HAR FÅTT MIN BOK NU!!!! ÄNTLIGEN!! Jag har inte hunnit åka och hämta den än, eftersom adressen står i pappas namn men jag kommer kunna börja läsa ikväll. Jag är så lycklig så att det inte är sant. :D Det är riktigt tjock också så det kommer ta ganska lång tid att läsa den, vilket jag är glad för, för då behöver jag inte vänta så himla länge tills New Moon kommer ut på film. Åh, vill ha den NUUUU!



Måste plugga nu, så so long suckers!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0