avstängning

Halloo

Äntligen fick jag min efter- skolan- tupplur. Har varit såå trött den senaste veckan i skolan men aldrig gått och lagt mig tidigt (för olika anledningar), så jag har bara blivit ännu tröttare. Har inte varit hemma hela kvällen eller eftermiddagen på flera dagar så nu var det så himla skönt bara att komma hem och sova direkt.

Har haft lite dålig uppdate nu de senaste dagarna p.g.a. det jag precis sa och nu kan jag inte längre uppdatera bloggen i skolan där man de har blivit mycket hårdare med på vilka sidor man får och inte får vara inne på. Alla sidor man är inne på som inte har med skolan eller skolarbetet att göra så blir man avstäng direkt.
Löjligt om jag får säga så...

En liten uppdate då på de två senaste dagarna: I förrgår var jag och kollade på Melkers hockey i NAcka där de tyvärr förlorade med 2-1. Men det var bra eftersom Nacka är ett tufft lag.
Igår följde jag med eve till hennes syrras gymnasium- Rytmus- där de hade en live night (de sjöng i olika band). Med följde jag, eve, malin, papi och markus + hennes andra familjemedlemmar. Det var verkligen bra för alla, precis alla, kunde sjunga riktigt bra eller spela ngt instrument riktigt bra. Så det gör jag gärna igen.

Nu ska jag kolla på The sisterhood of the traveling pants 2 och ladda ner lite nya bra filmer.
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0