Breaking dawn, ge mig!

Hallo,

Idag var en ganska tråkig men lugn dag i skolan. På förmiddagen hade jag ea där jag bara satt och läste hela tiden. För jag har börjat läsa om Om jag kunde drömma (Twilight) för nu när jag har sett filmen så är det bara den jag kommer ihåg. Kommer knappt ihåg hur boken är eftersom det händer mycket mer i boken än i filmen. Så nu har jag börjat läsa den, och hoppas att jag får tag på den fjärde boken på ngt sett (för den är slut exakt överallt jag har letat efter den) så att jag kan börja läsa den. För jag vill verkligen veta vad som händer med edward och bella!!!

På eftermiddagen hade jag svenska och matte som gick ganska snabbt att vara på. Så helt plötsligt var dagen slut.

Efter skolan drog jag, eve och tess och gymmade. Som alltid fick jag ont i mitt cp knä och resten av kroppen. Var helt slut i hela kroppen när vi hade gymmat i ca en och en halv timme. Så jag tjatade till mig att vi skulle gå och byta om.

Efter det drog vi en snabbis till centrum där jag köpte godis som jag suktat efter hela dan. Riktigt gott.

Bye bye
xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0