Cinema

Halloo

Idag blev det lite ändrade planer. Jag, eve, Tess, Malin, kanske ifrah och lite mer folk hade tänkt gå på bio kl halv 6. Men eve tappade bort sin mobil så nu blir det antingen kl 9 istället lr inget alls... Helt ärligt orkar jag faktiskt inte gå så sent ikväll. Måste upp ganska tidigt imorrn och senaste gången vi var och kollade bio så sent blev kom vi hem väldigt sent och eftersom jag ska upp tidigt imorrn är det ingen bra idé. Men vi får se, måste fråga mami först.

Ringde precis momi and were on! Det konstiga är att Malin, Tess och anna har bestämmt sig för att åka nu... Lite konstigt val där om inte alla ska åka nu, tycker jag..

Men, men. Får se hur det blir...

xoxo

Kommentarer
Postat av: Aqve och Conne

svar: ja, tror nog att det blir så :D alla sa typ det ;P haha:)



förresten ska på bio ikväll också :D "i taket lyser stjärnorna" höhö (a)

kram!

2009-01-30 @ 16:39:34
URL: http://aqveochconne.blogg.se/
Postat av: Aqve och Conne

svar: haha gumman då :) men kryssa i att den ska komma ihåg ditt namn då?:P

kram

2009-01-30 @ 16:47:45
URL: http://aqveochconne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0