epic fail

Hello

Ska snart spinna med fotbolls laget men tänkte slänga in ett litet onödigt inlägg. Ni kanske tycker att jag är tjatig och väldigt besatt, eftersom jag är det, när jag pratar om twilight böckerna. Men jag har faktiskt an väldigt bra anledning att vara det. Det är ju för att de är såå bra. Oh shit, jag är verkligen besatt. 

Breaking dawn blir bara bättre och bättre för varje kapitel som går och jag kan knappt sluta läsa. Och jag har läst alldedes för mycket i helgen. Har typ läst en tredjedel av boken, på fyra dar! Fan jag kommer ju ha läst ut den i veckan. Men jag har bestämmt att jag bara får läsa ett kapitel om dan så att jag drar ut på att läsa den. Lovade Ifrah att jag skulle vänta på henne också så att vi kan läsa ut den tillsammans men jag tror inte att jag orkar vänta på henne xp sorry ifrah..

jaja, måste raka benen innan jag går och spinnar, så måste göra det nu.


Vill ha sommar... nu!

xoxo  

Kommentarer
Postat av: Ifrah

What?, du orkar inte vänta? Emilie din svikareeeee =O

haha ;) <3



2009-01-26 @ 16:33:37
Postat av: emilie

Hehe, asså tänk in dig i min situation, Ifrah, du skulle inte klara 5 minuter utan att läsa ;)<3

2009-01-26 @ 17:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0