Epic fail

Tjabba tjena hallå,

Sitter här och äter lite glass med strössel på, för jag blev väldigt sugen på det helt plötsligt(jag vet inte om någon bryr sig egentligen men ändå), så jag är lycklig.

Idag i skolan hade jag ea, som jag knappt jobbade ngt på eftersom alla satt och snackade runt mig och då blev det automatiskt att jag pratade också. På eftermiddagen hade jag slöjd. Jag och Nisse har börjat göra två hörnhylla tillsammans (jag vet inte riktigt om vi kommer jobba så mycket tillsammans framöver men vi ska göra samma sak), min idé såklart, för jag tänkte att om det blir bra så tänker jag faktiskt ha den i mitt rum. Det började faktiskt väldigt bra när jag skulle såga bitar till hyllan (med lite hjälp från nisse såklart), men jag får inte hoppas för mycket på att den kommer att bli bra. Eftersom varje sak jag gör i träslöjden blir fel/ bitarna passar inte ihop eller ngt sådant, så tror jag knappast att den kommer bli bra nog för att jag ska kunna sätta upp den i mitt rum. Men jag får se.

Nej, nu måste jag faktiskt plugga, så hare!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0