Ge mig värme

Halloo

Har precis duschat klart efter att ha tränat fotbollish (xp). FY FAN vad kallt! Vfr ska det vara så himmla kallt för? Kan det inte bara bli sommar nu. Jag tror faktiskt att 99.9% av alla människor i sverige är trötta på den här j**la kylan och snön (ja, det snöade nu på kvällen). Jag vet att jag är det iallafall. Mina fingrar och tår var helt bort domnade nu när jag kom hem efter en och en halv timmes utomhus träning. Vill ha värme och sommar nu!


Här är jag, syster och bror i frankrike- disneyland- tog av mig den där tjocktröjan typ 5 min efter pappa tagit kortet eftersom det var för varmt med den på. Vill ha det så varmt här, NU! 

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0