Isprinsessor

Hello

Idag i skolan hade jag spanska (usch!!) och ea. Spanskan var tråkig som vanligt och jag fick inte så mkt gjort på ean, så måste börja jobba efter jag har skrivit inlägget...

Efter skolan drog jag, eve, malin och henning in till stan för att möta upp snuskan och sedan åka skridskor i kungsträdgården. Det var sååååå roligt. Jag har inte åkt på typ ett år men det tog faktiskt inte så lång tid för mig att åka in farten och tekniken. Henning försökte som vanligt spela cool och bäst. Så han åkte baklänges, gjorde pirruetter och massa annat skit. Men han såg ändå ut som bambi på is när han skulle öka farten, så det var lite roligt.

Jaja, måste verkligen plugga nu! Så bye bye.
xoxo

Kommentarer
Postat av: Aqve och Conne

svar; haha ja kanske det, någon färg måste det bli iallafall :) de är inte 100 procent jag med helvitt x) <3

2009-01-21 @ 20:46:02
URL: http://aqveochconne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0