Nytt utseende

Hallo

Nu har jag bytt utseende på bloggen. Gillar att hålla på med färger och så, det kanske ni ser? :) Ville ha lite ändring, för jag tyckte att det var så tråkigt med svart, så jag valde brun eftersom det passade till min header-bild. Hoppas att ni ser vilka det är på bilden. Det är iallafall Kristen Stewart och Robert Pattinson från Twilight (såklart xp). Vad tycker ni? Jag blev faktiskt nöjd med utseendet, kanske byter om någon månad eller så om jag tröttnar, men såhär ser Emiilu blogg ut just nu.


xoxo

Kommentarer
Postat av: Aqve och Conne

svar: haha, ja absolut, som tur är! uusch!

<3

2009-01-20 @ 07:51:54
URL: http://aqveochconne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0