Signs

Tjenare

Har precis lämnat eve på busshålls platsen, känns som om jag gör det ofta med folk. x) Vi åkte hem till mig efter skolan för att bara chilla lite (xp). Gissade vad vi gjorde... Om ni gissade att vi gjorde kladdkaka så hade ni rätt! Grattis till er. Iallafall, vi bakade kladdkakish, kollade på film och lets dance. Haha, kanske inte ett program jag brukar kolla på men frida satt och kollade på det så vi satte oss och kollade på det med henne.

Vi såg filmen Signs. Det är en Sci-Fi/ Thriller med Mel Gibson och Juaquin Phoenix (min älskling). Den var lite läskig/otäck men bra och jag hoppade till/skrek några gånger av att det hände ngt plötsligt. Det var en sån här film som man vissa delar sitter helt spänd och förberedd på att det ska hända något, men som tur var så hade eve sett den så hon kunde säga till när det hände otäcka saker. Den var bra och jag rekomenderar den för de som gillar otäcka alien filmer. 




Den här scenen var riktigt rolig. De har gjort de där hjälmarna så att utomjordingarna inte ska kunna läsa deras tankar.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0