sisterhood of the traveling pants 2

hello

Kollade precis klart Systrar i jeans 2. Jag är inte förvånad att jag älskade den eftersom jag har läst böckerna, kollat på första filmen och gillar verkligen verkligen dem. I och för sig var det ett tag sedan jag läste böckerna, så jag kommer inte ihåg så mkt av dem, men när jag kollar på filmen börjar det komma tillbaka lite smått.

Jag ger iallafall filmen 4 E:n.     E  E  E  E

 

Här är en av snyggingarna som var med i systrar i jeans som pojkvän (en kort stund) till Lena (Alexis Bledel). Kolla ögonen!! 


xoxo

Kommentarer
Postat av: Aqve och Conne

Åh den där blonda tjejen i den filmen är assnygg emilie!:D

2009-01-29 @ 18:46:07
URL: http://aqveochconne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0