Tårt tävling

Hallo

Idag har varit en händelserik dag. Den började i skolan med att jag gick runt och visade upp min bok- Breaking Dawn, sedan hade vi tårt-tävling i min klass. Det var tre st grupper som bakade den här veckan, ingen tårta var ätbar, nästa vecka ska fler grupper, inklusive min tårt grupp baka. Jag ska baka med Evin och Ellen.

Efter skolan drog jag hem, ensam, där jag läste och sov tills klockan blev runt 7 och Malin och Karro kom hit. Malin hade med sig gamla dagis filmer på henne och karro där de uppträdde till spice girls låtar. Det satt vi och skrattade åt till runt kl kvart i 8 då vi åkte och mötte upp eve och henning på stationen.

Vi åkte direkt och käkade på lunden (pizzeria), sedan drog vi hem och kollade på två filmer- A walk to remember (romantisk) och The Eye (skräck). Båda var bra och jag ger båda tre och en halv E:n.    E  E  E  L

Snart ska jag, malin och eve gå och lägga oss efter ca 6 timmars flummande (?). Vi måste ju få våran skönhets sömn.

See you later aligator!
xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0