tasko

Hello

Kom precis hem från min morbror. De hade en liten avskeds fest för min kusin som ska åka och plugga i schweitz i ngt år tror jag. Ännu en gång så var bara en av mina 8 kusiner kvar hela kvällen. Robban, som festen var för, åkte typ en halv timme efter vi kommit, så kvar var bara jag, melker, frida och hans bror andreas. Men det slutade helt ok. Vi satte oss och spelade lite kort- vi kom på ett helt nytt kortspel där man fick göra precis hur man ville, man fick ta upp kort ur högen, fråga andra om kort, bluffa även ifall alla andra visste att man hade ett visst kort, ja precis vad man ville. Efter det spelade vi lite uno, eftersom det var det ända spel de hade hemma och min kusin andreas förlorade varje gång, lite komiskt.

Iallafall, nu är jag inte så trött men ska nog ändå upp och läsa lite i min nya älskling, så god natt alla.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0