försent

Hallå i lingonskogen!

Idag i var en riktigt lång och tråkig måndag i skolan. Den sista timmen höll jag bokstavligt talat på att somna medan vi satt och läste igenom svenska nationella. Tänkte gå och sova direkt när jag kom hem från skolan, men först så fastnade jag framför datan och sen ringde Ifrah, då kan var det försent. För vi sitter typ och snackar ända tills någon av oss måste äta middag, i det här fallet var det hon som skulle äta. Och kl 18.45 ska jag följa med lillebror och kolla på hans hockeymatch i Nacka. Tänke att det var länge sen jag kollade på när han spelade och eftersom jag inte har ngt att göra till skolan just idag så passar jag på.

Ska kolla på 14e avsnittet med 90210 nu, så so long.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0