hoppas, hoppas, hoppas

Hallo

För ca 30 minuter sedan hatade jag mitt liv, för 20 minuter sedan var jag riktigt lycklig och nu sjönk mitt humör igen. För 30 minuter sedan var jag och pappa inne och kollade på Amazon.com där det stog att min bok inte skulle komma för att det var något fel med betalningen- och undra om jag blev lite arg, för 20 minuter sedan hittade vi boken på en annan sida och nu har vi beställt den igen- jippie, och nu är  jag lite fundersam eftersom jag märkte nu att boken vi köpt var häftad... Hur ser den ut då liksom?
Eve sa att den skulle vara ungefär som en pocket men stor. :s Jag har ingen aning och jag bryr mig inte vid det här laget eftersom jag vill läsa den so bad!

På förmiddagen idag var vi i skolan och hade ea, vid lunch åkte vi (jag, tess och lina) hem till lina och pluggade= jag och tess satt och läste nästan halva tiden. Men jag fick lite gjort iallafall, och det är jag glad för.

Efter skolan hade jag det underbara IUP- samtalen man har i våran skola varje halvår (tror att det är som terminssamtal eller vad det heter i andra skolor). Det är ett möte där man pratar med sin ansvarspedagog (ansvars lärare) och ens förälder om läsåret som ska komma. Det här samtalet gick väl helt ok eftersom jag har en bra lärare.

Får se om jag får boken imorrn lr i över morgon. Hoppas imorrn eftersom det stog att det skulle ta 1-2 dagan. Hoppas, hoppas, hoppas

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0